ILINQU helpt organisaties om hun online conversie te verhogen

Laat jouw experts direct vanaf je website video gesprekken houden en schermdelen om je klanten te helpen.

Voor jouw website of digitale 'Mijn Omgeving' ben je op zoek naar de beste manier om je klanten te helpen. Hierbij staat klanttevredenheid, conversieverhoging, veiligheid en transparante kosten centraal. Hoe weet je wat het beste voor jouw organisatie werkt en kan je zorgen voor een meetbaar resultaat?

ILINQU helpt al ruim 15 jaar organisaties in de financiële - en zorgsector om direct via hun ‘Mijn Omgeving’ te communiceren met hun klanten. Anders dan de talloze chatdiensten die je tegenwoordig op veel websites ziet, biedt ILINQU deze organisaties de mogelijkheid om persoonlijker en effectiever te werken. Bijvoorbeeld door direct via je eigen website een video gesprek te houden of op het scherm van je klant mee te kijken. Natuurlijk zonder plugin en direct vanaf je eigen website.

We bieden opties

We begrijpen dat iedere organisatie anders is, daarom bieden we drie verschillende aanpakken.

1. MKB en ZZPers

Binnen één werkdag heb je de gebruiksvriendelijke videocommunicatie tools van ILINQU op jouw website. Realiseer een conversieverhoging door bezoekers van je website direct te woord te staan.

2. ‘Mijn Omgeving’ integratie

Realiseer een omnichannel aanpak. Laat je experts klanten helpen bij het uitvoeren van complexe handelingen, of het geven van adviezen op de plaats waar dit het meeste resultaat geeft.

3. Consulting & advies

Gebruik onze jarenlange ervaring met het implementeren van live communicatie binnen zorg- en financiële instellingen. Samen met jouw team kijken we wat het beste werkt in jouw situatie.

Over onze organisatie

ILINQU is in 2005 opgericht door Rob Staalstra en Bart Peters. Ons doel was klanten van financiële instellingen te helpen met het beheren van financiële risico’s. Hiervoor is onze eerste versie van de digitale videocommunicatie websoftware gemaakt.

De ILINQU producten zijn afgelopen jaren door organisaties zoals ING en Binck gebruikt om online aan grote groepen deelnemers adviezen te geven. Dit heeft onder andere geresulteerd in het winnen van de prestigieuze Banking & Finance ICT Innovation Award, iets waar wij erg trots op zijn.

ILINQU richten we nu vooral op integraties binnen ‘Mijn Omgevingen’ en webshops. Twee voorbeelden hiervan zijn ContextMe en Colibri Hypotheken.

Colibri Hypotheken

Colibri laat klanten op een innovatieve wijze, klanten een hypotheek online afsluiten. Door de ILINQU integratie kan dit binnen 24 uur en heeft dit geleid tot een conversie van ruim 30%, ruim 5 keer hoger dan de gemiddelde bank.

ContextMe

Zorginstellingen werken samen met ContextMe om patiënten online te voorzien van gedetailleerde informatie over hun aandoening en behandeltraject. Door de ILINQU integratie kunnen patiënten direct in contact komen met hun arts of zorgexpert.

ILINQU is door de jaren uitgegroeid van een community dienst voor financiële organisaties, tot een rijk communicatie product wat wordt ingezet door organisaties om online hun klanten beter te bedienen. Het doel van onze organisatie is het verhogen van jouw online conversie via moderne communicatie technieken. We vertellen je graag hoe we jouw organisatie hiermee kunnen helpen.

Benieuwd naar de opties voor live
gesprekken via jouw website?

Vertel ons wat je organisatie doet en we laten je graag de verschillende mogelijkheden zien.

ILINQU

Vul je naam in: