Fysiek indien noodzakelijk, online waar mogelijk

Een organisatie heeft veel interne en externe communicatie en interactie. Vanuit het perspectief fysiek indien noodzakelijk, online waar mogelijk, is veel van deze interactie tijd en kosten-effectiever te maken.

Met iLinqu heeft u de oplossing om op alle plekken binnen de organisatie invulling te geven aan dit streven.

Verkoop en Service

De afgelopen jaren is steeds meer communicatie en interactie van persoonlijk naar (online) selfservice verschoven. Voor consumenten is dit in veel gevallen plezierig, men kan op een zelf gekozen moment en in eigen tempo zaken regelen.

Niet alles is echter vanuit selfservice te realiseren. Om die reden is het goed dat u nu naast selfservice eventueel aangevuld met mail en chat ook laagdrempelig online kunt beeldbellen en interactie kunt faciliteren. Uw communicatie wordt weer persoonlijker en u kunt op die manier veel inhoudelijker communiceren.

In het verlengde van de bespreking kunt u ook direct zaken afhandelen door overeenkomsten online te ondertekenen. Op die manier geeft u invulling aan de wens van veel klanten om direct en volledig de zaken af te handelen.

Ook grotere groepen klanten tegelijk informeren is eenvoudig te realiseren met de webinar functionaliteit van iLinqu.

Human Resource Management

Voor HRM biedt iLinqu talloze mogelijkheden op het vlak van:

  • Sollicitatie interviews
  • Inwerken nieuwe medewerkers
  • Opleiden
  • Coaching

U heeft alle tools beschikbaar om uw discipline te ondersteunen en medewerkers te ondersteunen bij het succesvol ontwikkelen van zichzelf en het bijdragen aan de onderneming.

Wij praten graag met u verder over de mogelijkheden

Inkoop

Nodig uw leveranciers uit in uw online spreekkamer voor een persoonlijke bespreking of meerdere leveranciers tegelijkertijd voor een briefing en het beschikbaar stellen van documentatie.

Door het vermijden van reistijd kunt u elkaar ook korter en indien wenselijk regelmatiger spreken.

U kunt informatie delen en eventueel online contracten of andere documenten ondertekenen.

Operatie

Ook in de operatie is iLinqu op verschillende manieren in te zetten. Van overleg tussen verschillende vestigingen of afdelingen tot dagelijkse of maandelijkse presentaties aan grotere groepen medewerkers over behaalde resultaten of aanstaande veranderingen.

Met een schuin oog naar andere functionele gebieden binnen de organisatie kunt u ook eenvoudig samenwerken, bijvoorbeeld voor opleidingen of de evaluatie van de prestaties van leveranciers.

Projecten

Een vaste plek waar iedereen voor het project terecht kan om informatie terug te vinden en met elkaar te communiceren.

Een virtuele ruimte kan ook worden ingevuld als project ruimte. In een herkenbare omgeving delen de betrokkenen bij een project informatie en kunnen zij 1 op 1 of met elkaar videobellen.

De projectmanager kan eenvoudig presentaties (laten) verzorgen om projectleden te informeren.

De ruimte is uiteraard alleen beschikbaar voor diegene voor wie het relevant is.

Communities

Steeds meer organisaties ontdekken de waarde van het opbouwen en in stand houden van communities. Met iLinqu kunt u binnen enkele dagen, en over een langere periode,  grote aantallen gebruikers samenbrengen teneinde een groepsgevoel te creëren en waardevolle content met elkaar te delen.

De gebruikers kunnen, naar uw eigen keuze, met elkaar of in de groep chatten, naar audio luisteren, bestanden delen, videochatten, video vergaderen en opgenomen content bekijken. Daarnaast kunt u zelf in de community spontaan presentaties geven, webinars organiseren of gezamenlijk aan content werken.

Uw eigen virtuele bedrijfsruimten en organisatie

 

Met iLinqu bouwt u eigen online bedrijfsruimten. Van de centrale ontvangst tot individuele spreekkamers, projectruimtes, webinar kamers en service desk.

Iedere ruimte visualiseert u met een eigen look & feel waardoor er direct herkenning is van uw bedrijf in de ruimtes waarin mensen terecht komen.

U kunt uw gasten verwelkomen in een kamer waarin u ze uitnodigt of via de receptie meenemen naar één van de andere online ruimtes.

Uw gasten kunnen achterover leunen, zij worden online meegenomen naar de ruimtes van andere organisatieonderdelen om daar verder in gesprek te gaan en content te delen.